مهدی مهدی ، تا این لحظه: 24 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

حال خوب و خوش درستی و یکرنگی

برگشت از شمال ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۰

1400/9/30 12:37

سلام . ما بعد از تقریبا ۲۲ روز تصمیم گرفتیم برگردیم کرج. عملیات عقب نشینی دیوارهابرای جاده سازی وآسفالت صیاد محله تقریبا انجام شده بود . کلاس مهبد هم هفته ای یک روز حضوری بود و لازم بود که بر گردیم بنابراین برنامه گذاشتیم یکشنبه بعد از پایان کلاس مهبد و خواندن نماز ظهر حرکت کنیم. اماااا از ساعت ۱۰ صبح برقهاقطع شد به خاطر تعویض کابل تیر برقها و تا ساعت ۲ برق نداشتیم . بنابراین ساعت ۳ موفق شدیم که از ویلا بیرون بیام و ۳ و نیم لاهیجان برا ناهار رفتیم رستوران مهتاب مهمان آقاجون

این هم مهبد در کنار میز کریسمس و یلدا رستوران

بعد از ناهار ساعت ۴ حرکت کردیم و در مسیر همه چیز خوب بود .از قزوین به بعد مه سنگینی در جاده بود . خدا رو شکر ساعت ۸ رسیدیم ساسانی و شام خونه خاله فاطمه جان بودیم جون ۲ هفته قبل گردن و کمرش رو عمل کرده بود و بعد از شام با طاها و پرهام اومدیم خونه عزی  مریم خوابیدیم .

خدا رو هزاران مرتبه شکر که در این سفر هم همه چیز به خوبی و خوشی سپری شد و گذشت.