مهدی مهدی ، تا این لحظه: 24 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

پسران مامان وبابا

حال خوب و خوش درستی و یکرنگی

تولد مهدی جون مامانی

1393/6/5 10:27
نویسنده : مامانی
241 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام امروز 93/6/4چهارشنبه که این مطلب رو مینویسم عروسی امین دعوتیم و یکشنبه آینده مصادف با 93/6/9 تولد مهدی است و برنامه ام این بود که شنبه شب شام بریم پیتزا 20 که آقا خودش پیش دستی کرده و با دوستش روز یکشنبه قبل بعد از برنامه استخر و شنا رفته بودن هانی مکث و پیتزا و سیب زمینی سرخ شده خوردن .ولی احتمالا برنامه ما همون بمونه ولی برای سورپرایز کردنش شاید یک کیک بخرم و روز جمعه که خاله لیلا همه خواهر و برادرا را خونه عزیز مریم دعوت کرده پذیرائی کنم و عکس و اینا هم بگیرم و مهدی را سورپرایز کنم حالا باید ببینم تا چه شود واما آقا اینقدر چاق شده که لباسی که میخواستم امشب عروسی بپوشه تنگش شده و باید برم براش یک پیراهن بخرم فقط حواسم نبود شلوار لیش رو هم بپوشه چک کنم چون بعید نیست که اونم اندازه اش نباشه  .2 ماه قبل که پا درد داشت و رفتیم مطب متخصص قبل از تجویز دارو و کف پوش طبی دکترتوصیه رژیم و دکتر تغذیه کرد ولی مهدی نه دکتر تغذیه رفت و نه ورزش و رژیم را شروع کرد و حالا من پول کادو تولدش را باید خرج خرید دوباره لباس کنم . هرچی من بهش میگم گوشش بدهکار نیست که نیست و شدیدا علاقه مند به غذاهای چرب و سرخ شده و برنجی و فست فودی هستش و اصلا حاضر به خوردن غذاهای رژیمی  یا بدون برنج نیست و دیگه نمی دونم باید چکار کنم . امیدوارم با رسیدن روز تولدش یک تغییر  و تحولی هم تو زندگیش صورت بگیره و به خودش بیاد و از همین جا برنامه های صحیح و سالم را تو زندگیش در پیش بگیره .اما بایر یک کادو کوچک از طرف مهبد  بخرم تا مهبد بهش بده خود مهدی دنبال خرید یک رم و یک توپ والیبال بود باید ببینم که کدوم رو میتونم براش تهیه کنم .به امید خداوند مبارک و متعال انشاء ا.. خداوند همه جوانها را موفق و موید و کامیاب کند و به راه راست هدایت فرماید آمین یارب العالمین.

پسندها (1)

نظرات (0)