مهدی مهدی ، تا این لحظه: 24 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

پسران مامان وبابا

حال خوب و خوش درستی و یکرنگی

میهمانی (ولیمه )دائی محمد

1392/10/23 8:14
نویسنده : مامانی
173 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام  ما دیشب ٢٢/١٠/٩٢ دعوت بودیم تالار سپهر واقع در شهرک وحدت به میزبانی دائی محمد به خاطر بازگشت از سفر حج عمره . ساعت ٤٥/٧حاضر شدیم و رفتیم ساسانی تا عمه ودائی ومهدی را برداریم و بریم مهدی امروز امتحان عربی داشت و مثلاداشت درس میخوند ومهبد هم که چرت بعدازظهر را نزده بود باید مشغول میکردیم تا خوابش نبرد و خلاصه کلی دنگ وفنگ که نخواب میریم پیش شیدا و ... و خلاصه رفتیم تالار و بعد از دیدین دائی وزندائی و خاله ها ودخترخاله ها و... و پذیرائی وخوردن شام ساعت ٣٠/٩ از تالار بیرون امدیم تا برگردیم خانه که آقا مهبد شام که نخورده بود چون غروب برنج و جوجه خورده بودولی یک نوشابه نصفه دستش بود وقتی حرکت کردیم مهبد خوابید . صبح که بیدارش کردم ببرمش دستشوئی گفت نوشابه من کجاست ؟ گفتم دیشب خوابیدی تو ماشین مونده بذار باشه تا شب که قراره با عزیز و اقاجون وماندانا اینا بریم باغ ببریم بخوری باشه. مهبد گفت نه من میخوام الان بخورم گفتم مگه نمیگی دکتر گفته نوشابه بده قند بده و...

مهبد گفت نه بابا دیشب گفت نوشابه خوبه بخور خوب میشی . نادر گفت دیشب رسیدیم تالار مهبد یک فنجان کافی میکس خورد بعد هی میگفت حالم داره بهم میخوره موقع شام گفتم کمی نوشابه بخوری برات خوبه . خلاصه اینم از داستان مهبد وتالار که هی توصحبتهاش تالار یادش میرفت میگفت دیشب کجا بودیم ؟

امیدوارم همه علاقه مندان به  خانه خدا(مسجد الحرام ) و مسجد النبی قسمتشون بشه که به زیارت این مکانهای مقدس مشرف بشوند انشاءا..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)