مهدی مهدی ، تا این لحظه: 24 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

پسران مامان وبابا

حال خوب و خوش درستی و یکرنگی

ثبت نام مهدی در کلاس گیتار و مهبد در مهدکودک هما

1393/11/19 12:27
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم یک ماهی هست که بهتون سر نزدم ولی دو تا خبر خوب دارم

اول اینکه مهدی تو کلاس گیتار ثبت نام کرد . گیتار رو امید لطف کرد بهش امانت داد . اموزشگاه سارنگ زیر نظر استاد افشار  و خیلی هم شور و هیجان دارد امید وارم که حداقل در این زمینه به یه جایی برسه چون در مورد کلاس زبان و باشگاه ورزشی هر چقدر تلاش می کنم که بره هیچ اقدامی نمی کنه . اما از شروع هفته یک برنامه پیاده روی با دختر خاله سمیه گذاشته و هر روز بعد از ظهر یک ساعت میره پیاده روی امیدوارم موفق باشه و یه خورده وزن کم کنه .

و خبر دوم اینکه مهبد بعد از اینکه برای سومین بار هم دچار تب ویروسی شد و مریض شد بعد از بهتر شدن حالش دیگه حاضر نبود تمام وقت بره مهد کودک و میخواست من ظهرها برم بگیرمش که شرایطش رو نداشتم بنابراین با لطف و همکاری خاله لیلا تو مهدکودک هما که پارسا هم اونجا میره ثبت نامش کردم و از 5 بهمن هرروز صبح خواب بغلش می کنم میبرم از دوطبقه خودم پایین و دوباره دوطبقه خونه لیلا میرم بالا و خیلی سختمه اما چاره ای ندارم و ظهرها هم با خاله لیلا و پارسا بر میگرده تا عصری که من میرم دنبالش . روز اول که رفتم دنبالش خونه خاله اش خواب بود و بیدار نمی شد و لیلا می گفت چون از خونه ما تا مهدکودک پارسا بدو بدو مره مهبد سختش بوده منم گفتم چون آقا با ماشین تا جلو مهد می رفته و برمی گشته . بعد که بیدارش کردم گفتم چه خبر خوب بود و خوش گذشت . مهبد گفت : نکرد حداقل یه تاکسی بگیره برگردیم . کلی من و لیلا خندیدیم و منم گفت عیب نداره مامان جون عادت می کنی چون خودت خواستی .

پسندها (1)

نظرات (0)