مهدی مهدی ، تا این لحظه: 24 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

پسران مامان وبابا

حال خوب و خوش درستی و یکرنگی

تولد داداش مهبد

1392/10/15 9:12
نویسنده : مامانی
247 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام  مهدی جان در تاریخ ٢٥/٤/٨٩ برادر دار شدواسمش را مهبد گذاشت .وقتی مهدی ١٠ ساله بود خیلی ابراز دلتنگی میکرد و میگفت که دوست داره یک خواهر یا برادر داشته باشه و من هم با توجه به اینکه شاغل بودم و بخاطر چشم مهدی سختیهای مضاعفی کشیده بودم زیاد به حرفش توجه نمیکردم چون خیلی دم دمی مزاج بود  از یک طرف میگفت خوش بحال فلانی که خواهر یا برادر داره و از طرفی میگفت مامان بیچاره فلانی از دست نی نی کوچولوشون نمیتونه اینکار را بکنه یا جایی یا مسافرت برن . بنا براین میگفتم بالاخره تکلیف چیه ؟ خواهر یا برادر خوبه یا نه ؟ وقتی خوش خوشانش بود میگفت نه خوب نیست اینطوری راحت تریم ولی یه وقت که تنها میشد وحوصله اش سر میرفت میگفت ای کاش منم ....

خلاصه با توجه به حساسیت من روی مهدی و انجام مشاوره بدلیل اینکه من زیادی به مهدی توجه میکنم بدلیل تک فرزندی و اضطراب و استرس را به مهدی منتقل میکنم مخصوصاموقع درس و امتحانات با توکل به خدا تصمیم گرفتیم که یک خواهر یا برادر برای آقا بیاریم باشد که مشکلاتش کمتر شود . وبا لطف خداوند یک فرزند پسر دیگر نصیب ما گردید ولی یک سری مشکلات برطرف شد ولی مشکلات جدیدی جایگزین قبلیها شدکه انشاا.. در روزهای آتی یادداشت خواهم کرد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)