مهدی مهدی ، تا این لحظه: 24 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

پسران مامان وبابا

حال خوب و خوش درستی و یکرنگی

میهمانی مکه خاله

1393/2/21 12:14
نویسنده : مامانی
310 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام بعد از مریضی مهبد یک هفته ای طول کشید تا کاملا " حالش خوب بشه و از دست سرفه ها راحت بشه آخر هفته دوباره رفتیم باغ من برای شام سوپ جو درست کردم و قرار شد عمه طیبه هم بیاد اونجا ولوبیا پلودرست کنه که ساعت 5 با عمه طاهره آمدن و بعد هم زنگ زدن به مو ناصر تا برای شام بیان و عمو حسین و عمو حسن هم میهملن داشتند و میهمانی بودند بعد از شام با کمال تعجب همه قصد رفتن داشتن و کسی نمی خواست بخوابه عمه طاهره تمایل به خوابیدن داشت که یاسی گفت نه من کار دارم و باید بریم و خلاصه همه تا ساعت 12 شب رفتند مهدی و مهبد ناراحت بودن که چرا نمی خوابن و منم بهشون گفتم همین که برای شام آمدن و باهم بودیم خوب بود و خدارا شکر کنید و صبح جمعه که بیدار شدیم با نادر رفتیم برای خرید نان و پیاده روی و برگشتیم خانه همه خواب بودن ماهم خوابیدیم ولی من ساعت 9 با صدای صحبت تلفنی عمه بیدار شدم ولی نادر تا ظهر خوابید برای ناهار قرمه سبزی درست کردم جاتون خالی خیلی خوشمزه شده بود ولی زیاد بود چون کسی نبود و بعد از ناهار و جمع کردن وسیله ها ساعت 3 آمدیم خانه چون جمعه شام میهمان خاله وحاج رضا بودیم که از سفر حج عمره می آمدن وهمه فامیل را اونجا دیدیم و و مهبد با بچه ها بازی میکرد و خوش گذشت تا شب که برگشتیم خانه خاله از مکه سوغاتی یک تی شرت مردانه و یک قواره چادری خوشگل گذاشته برام که دستش درد نکنه و انشاءاله برای چهارشنبه و پنج شنبه حاج محمود برجاسی و خانمش را از یزد آمدن با اعظم وخاله برای شام به باغ دعوت کردم که امیدوارم بیان و بهشون خوش بگذره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)